2012 – Ett riktigt musikår!

Posted on April 26, 2013

0


Samling 20122012 tar slut snart, om ca 9 minuter i skrivande stund faktiskt. Och jävlar vilket musikår det har varit!

Så otroligt många bra band som släppt ny musik, allt från Dragonforce till Sabaton, Iron Maiden och Mark Knopfler. De skivor jag köpt har varit långt ifrån alla jag ville ha som släpptes i år då det finns så många fler som släppt nytt att de nästan känns riktigt löjligt, men jag har inte haft plånboken till det. Och de på bilden är långt ifrån alla jag köpte!

På toppen av det så har man upptäckt ny musik och etablerat bloggen rejält och haft ett roligt år med skrivande och lyssnande.
Och idag fick jag min statistik, ca 3400 besökare i år! Kanske inte vad en superbloggare brukar ha men de skiter jag i så länge jag trivs med det jag gör och mina läsare gillar de som kommer upp här och fortsätter titta in :)

Jag vill tacka er alla för ert stöd, feedback och allt annat ni gjort för mig!
Jag vill även tacka alla musiker och fotografer som försett mig med bilder för att snygga till recensionerna med!

Jag vet inte hur 2013 kommer se ut på musikfronten, men jag vet att min blogg kommer ha mycket roligt att läsa.. eller jag ska försöka se till så att det blir så ;)

Ha ett riktigt gott nytt år!

Posted in: Övrigt