CD-Russia.com

Posted on April 26, 2013

0


CD Russia 2Jag har pratat om Vladimir och hans nätbutik CD-Russia.com vid ett ex antal tillfälle, men jag vill ta tillfället i akt och hiva fram honom ännu mer.

Nu är detta bara för er som lyssnar på rysk musik och som kanske finner de ryska banden jag recenserat här på min blogg bra. För Vladimir har i princip allt, och har han inte det så hjälper han gärna till att fixa det!

Det är flera tillfällen då jag har frågat om en skiva han inte haft som han istället sprungit och fixat på annat håll, om det så är att special beställa den eller springa ut i en butik på nätet och fixa den “privat” åt mig. Helt jävla fantastiskt eller hur!?

Hur många CD affärer gör det idag? Den enda jag kan komma på som har sådan god service är Blue Desert Music i Malmö, vars hemsida ni kan hitta bland mina länkar också. Björn som äger och driver den butiken är minst lika omtänksam och bryr sig mycket om att ge den bästa service som kan tänkas existera!
Igår sa Vlad till mig att han inte kunde beställa skivor med bandet Пикник (Piknik) till mig för de krävdes att han från sin leverantör beställde ytterligare 100 CD skivor. Men istället gick han ut på internet och sa att han kunde köpa dom åt mig på en annan sida styckevis för 20 dollar st!

Nej, ska ni ha rysk musik oavsett genre så är det CD-Russia.com som gäller. En av de absolut bästa skivbutikerna någonsin!!!

http://www.cd-russia.com/

Posted in: Övrigt