Top 10 snyggaste omslagen #10 – Море Исчезающих Времён

Posted on April 26, 2013

0


Skivomslagen är de första vi ser på en skiva och det ger oss även ett intryck för om man vill köpa eller inte, eller om man ska lyssna eller inte. Det finns så många snygga, vackra, fina och fullständigt underbara omslag, samtidigt som de finns lika många som är så fula att man bara vill spy.
Jag tänkte att jag under en tid nu skulle göra min lilla hyllning till de snyggaste omslagen och göra min top 10. Självklart kommer jag utesluta väldigt många eftersom de finns så mycket vackra och snygga omslag, så det här är bara några stycken som jag tycker sticker ut :)

Nr. 10: Море Исчезающих Времён – ArdaSom jag nämnt tidigare så gillade jag verkligen inte Ardas senaste då den praktiskt taget är ryskt sömnmedel på skiva som jag uttryckte mig i recensionen, men omslaget är speciellt.
Jag vet inte, hur ska jag beskriva de… en ängel som lider eller är påväg att dö? Det är iaf rikligt med färger och de skriker bara fantasy över de hela!
Tyvärr levererar inte bandet..

Posted in: Övrigt