Mycket på gång

Posted on May 29, 2013

0


Hej alla ni som läser eller kollar in.

Som ni kanske har märkt på den senaste tiden så blir det inte lika ofta recensioner här, och det beror helt enkelt på att jag har fullt upp med studier men även en hel del skit i mitt privatliv som strular till det.

Även om musiken ligger mig enormt varmt i hjärtat så känner jag ingen glöd eller passion att recensera så mycket när ens privatliv drabbas illa, och det kanske märks på mina senaste recensioner att de inte var så bra heller..

Jag försöker reda ut vad som händer, och de få gånger jag numera får en kick eller rus att jag måste recensera en skiva så kommer jag göra det. Men det lär förmodligen fortsätta i detta “låga” tempo ett tag framöver.

Hoppas ni har förståelse för det.

Ha de bäst!

Posted in: Övrigt