Tips – Swedrock.se

Posted on June 3, 2013

0


SwedrockHallå alla!
Jag tänkte jag skulle tipsa alla metalälskare där ute om Swedrock.se av den simpla anledningen att dom är helt awesome!

Jag har handlat av dom väldigt länge nu och har aldrig blivit lurad eller besviken, tvärtom så har jag alltid fått väldigt god service och blivit trevligt bemött.
Och utöver god service så finner jag nästan alltid extremt svåråtkomliga skivor som jag länge letat efter till löjligt låga priser som 100 kr st!
Och inte nog med det, swedrock brukar ofta ha väldigt trevliga och schyssta rabatter och det kombinerat med de redan billiga priserna gör de nästan oslagbart!

Så metalälskare, missa absolut inte denna internetbutik om du letar efter något speciellt ;)

http://www.swedrock.se/

Posted in: Övrigt