Måndag V.47 Uppdatering

Posted on November 18, 2013

0


Skivor 2Då var det tråkig måndag igen och jag tänkte egentligen bara snabbt slänga en uppdatering om vad som står på.

Själv känner jag att jag är lite påväg in i en vägg där jag inte vet vad jag ska skriva. Jag har en jävla massa bra och ny musik som jag vill få ut, men jag vet inte hur jag ska beskriva det och ge de rättvisa recensioner.
Jag har som nämnt förra gången vissa planerade skivor och idéer, och vissa av dom är klara men jag känner dock att en del slinker igenom fingrarna.

Även en del av det jag funderar på att lägga ut nu känns som de bara blivit lite halvdanna och att jag har slut på ord.
Så jag kommer kanske inte skriva lika mycket nu ett tag framöver, men vi får helt enkelt se hur allt utvecklar sig.
Rhapsody Of Fire släpper nytt album om… två veckor tror jag och den kommer nog garanterat upp här då.

Annars ha de gott tills nästa gång!

Bild: Robin Renmark

Tagged:
Posted in: Övrigt