Edmund Shkljarskis konst + Rhapsody Of Fire Uppdatering

Posted on December 5, 2013

0


Min jävla tavlaHehe jag fick denna otroligt underbara tavla idag som är målad av ingen mindre än Edmund Shkljarski!
För den som inte vet så är han sångare och gitarrist i bandet Пикник (Piknik), och som jag säkert nämnt i någon Piknik recension så är det även han som målat omslagen till en del av deras skivor.

Denna tavlan har då använts som omslag till deras klassiska platta Египтянин, och visst är den fantastisk?! :)
Tyvärr så när jag tog bilden uppstod någon konstig skugga och skit som inte ska vara där..

Även skivan Египтянин är riktigt bra och en som förväntas dyka upp här på bloggen någon gång.

Tack Edmund och Пикник!!

Och nu till nästa punkt på listan. Tack vare att leverantören som Cdon använt sig av bestämt sig för att inte skicka ut den nya Rhapsody plattan när den kom ut så har den blivit extremt försenad nu.
Riktigt förbannad är jag och har därför avbokat den och beställt den direkt via AFM Records istället, så jag hoppas den dyker upp snart i brevlådan.
Och när den väl gör det så kommer den upp här med!

Blir så förbannad på leverantörer och skivbutiker som gör såhär!

Bild: Robin Renmark

