Måndag V.51 Uppdatering

Posted on December 16, 2013

0


Uppdatering 51ÄNTLIGEN har den nya Rhapsody Of Fire plattan landat i brevlådan!
Jag som ville vara lite smart och beställa den från Cdon så jag kunde få den snabbt gick på en nit, då Cdon fortfarande INTE fått in den och den släpptes ju den 22 November!
Så jag vände mig till AFM Records och fick den hyfsat snabbt, men förjävligt att det skulle bli såhär försenat!

Men nu kan jag äntligen sitta och lyssna på den, och gör det för övrigt i skrivande stund tillsammans med en god kopp glögg :)
Tanken var också att jag skulle få intervjua dessa italienare men AFM Records har inte följt upp mig ang de, trots påminnelser. Och som det ser ut nu så kommer en eventuell intervju inte finnas med tillsammans med recensionen av skivan, så vi får väl se hur det blir med det..

Jag kan iaf berätta som en liten teaser att jag har fått intervjua Erik Ravn, gitarrist och grundare i danska Progmetal bandet Wuthering Heights och att en recension + intervju kommer att läggas upp här i samband med att bandet lägger upp sin nya hemsida.
Så låter det intressant så håll ögonen öppna de närmaste veckorna/månaden!

Jag kommer försöka få upp Rhapsody skivan här snart, men tills dess får ni iaf ha det gott och jag passar samtidigt på att hälsa god jul!

Bild: Robin Renmark

Posted in: Övrigt