Tack Veronica och Anastasia!

Posted on June 2, 2014

0


TackJag fick för några veckor sedan dessa tre Japanska plattor, tre st som jag aldrig trodde jag skulle få äga med tanke på att japanerna är rätt skeptiska med att skicka sina varor utomlands..
För att inte tala om att detta bandet typ gjort allt själva utan några skivbolag bakom, vilket gör möjligheten att få tag i dom ännu krångligare.

Men utan Veronica och Anastasias hjälp så hade jag kanske aldrig fått tag i dom,  så ni två är anledningen till att jag idag sitter på dessa grymma CD skivor i min samling :)
Därför tycker jag ni förtjänar att hyllas :)

STORT TACK TILL ER BÅDA!! :)

/Robin

2013-02-19 13.31.31

SONY DSC

Bild 1: Robin Renmark
Bild 2:  Använd med tillstånd av Veronica
Bild 3:  Använd med tillstånd från Anastasia

http://deadxsweetness.blogg.se/2014/april/

Posted in: Övrigt