Nipponmånad avslut!

Posted on March 31, 2015

0


387814578_3379154a46_oSådär, då var Mars och Nipponmånad över och jag måste säga att det har varit väldigt trevligt :)
Stressigt som fan emellanåt eftersom det krockar med mitt vardagsliv, men det var riktigt kul och skönt att få skriva av sig lite kring ämnet.

Jag har fått otrolig feedback och trevliga kommentarer från folk så det tackar jag för, jag lägger ner min själ och mitt hjärta i denna sidan så det är alltid kul att höra att folk uppskattar det jag skriver :)
Jag vill också passa på att tacka följande människor:

Jacob Hjerpe (AKA Yakupov) – Hoppas du återhämtar dig från operationen broder!

Elin Maria Svensson

Jeanette Forslund – Tack för AKB48 skivan! :)

Cheryl

Theresé

Erica

Bibliotekarierna Jesper och Henrik – You know what you did!

Maja – Tack för hjälp med översättning :)

Stort tack till er för ett enormt stort stöd!
Skulle där vara någon mer som jag glömt att nämna här så vet ni att jag ändå är enormt tacksam för er hjälp och ert stöd :)

Nu blir det förmodligen inte något mer inom japansk musik på ett bra tag, jag har andra saker planerade och det har även släppts en del skivor nyligen som jag velat recensera. Tyvärr så har min ekonomi inte tillåtit så mycket nyinköp av skivor, men ni kan förvänta er den nya Blind Guardian skivan iaf inom kort :)

Ha det gott och tack än en gång för denna trevliga månad som varit!

/Robin

 

Picture:  Yevgen Pogoryelov

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

Posted in: Övrigt