Record Store Day i Malmö – igen!

Posted on April 13, 2015

0


DSCF0009

DSCF0010

Det är så jävlar vad tiden går fort, det är ju fan dags för Record Store Day på lördag!
Och detta ska ju självklart firas med en heldag på Blue Desert Music i Malmö där Björn bjuder på reducerade priser, rabatter och dessutom en speciell live konsert med Georg Forchhammer.

Jag hade såklart tänkt att vara på plats men jag vet inte riktigt om min ekonomi tillåter detta, så jag uppmanar alla andra skivälskare där ute att åka dit och fynda och ha en trevlig dag helt enkelt så ser vi om jag dyker upp eller inte :)

För mer info om spelningen osv så kan ni gå in på Blue Desert Musics hemsida:
http://www.bluedesertmusic.se/?show=record&what=news&lng=1&rec=110

Bilder: Robin Renmark

 

Posted in: Övrigt