Uppdatering + Fotoprojekt “Jon Strider”

Posted on June 11, 2015

0


DSCF0065 R
Nu var det nästan en månad sedan jag gjorde något här, och håren i nacken reser sig när jag kommer på att “shit, jag har inte skrivit något på länge nu!”.
Jag får krypa till korset och säga att jag har haft fullt upp i privatlivet men även riktat sinnen på andra håll så bloggen har blivit lite lidande.

Till exempel så har jag börjat läsa mer böcker än någonsin (Robert Heinlein är helt awesome), och Nipponmånaden har fortfarande sina klor om mig. Nipponmånaden var väldigt populär och det var kul att göra så den kommer definitivt att återvända någon dag, så håll ut ni som är intresserade ;)

Fotograferingen har börjat ta sig mer hos mig och jag håller för närvarande på att göra en fotoserie om den amerikanska gitarristen, skivproducenten till lika min gode vän Jon Strider och detta kommer ta en del tid och must från mig. Men jag lovar att det kommer bli grymt när det är klart, och bildserien kommer även upp här på Jävla Musik :)
Under tiden så har ni här några smakprov iaf.

I övrigt så tar jag allt som det kommer och har inga planer på så mycket, utan jag kastar upp nya recensioner och inlägg här när jag känner att jag genuint har något jag vill säga om saken i fråga.
Hoppas folk har det gött under tiden och njuter av livet :)

Jag vill också skicka ut tankar till Elin, så.. Elin, om du läser detta ska du veta att jag tänker på dig varje dag!DSCF0127 R Svartvit

Photos: Robin Renmark

Posted in: Övrigt