Inaktiv pga “sjukdom”

Posted on July 14, 2015

0


IMG_1299IMG_1249IMG_1248Folk som kanske läst eller kollat in här har nog märkt att inget nytt har hänt på en månad, och detta av den enkla anledningen att jag drabbats av extrema besvär på båda mina händer i form av blåsor och sår som ni ser på bilderna.

Jag har sedan tidigare haft besvär med sår och liknande på mina fingrar och händer, men jag har aldrig fått ett sådant här allvarligt utbrott och har dessutom varit några vändor på sjukhuset. Jag har mer eller mindre bara kunnat sitta rakt upp och ned och inte kunnat göra något överhuvudtaget på en månad pga detta..
Det misstänks bero på en psoriasissjukdom som blommar ut vid till exempel psykisk stress, så alla ni där ute som känner er stressade måste ta det lugnt!

I övrigt har jag en del på gång här, så när mina händer är bra igen så kommer här upp lite nytt skit att läsa :)
Men det lär ta ett tag till.

Ha det gott så länge!

Posted in: Övrigt