Fotoprojekt: Jon Strider

Posted on September 12, 2015

0


Hallå där ute!

Mitt fotoprojekt om Jon Strider är äntligen klart, och har sedan ett kort tag tillbaka seglat fritt och provat livet ute i det fria på min Flickr.
Så nu tänkte jag att det var dags att dela det även här, men jag kommer inte lägga upp alla utan det som syns här är enbart speciellt utvalda. Vill ni se resten får ni klicka på länken ;)

Stort tack till Jon Strider och Jon Strider Band!
En längre tacklista finns på Flickr :)

https://www.flickr.com/photos/80258634@N05/albums/72157658070150525

Observera! Alla bilder är tagna av Robin Renmark och det är inte tillåtet att använda dessa utan min tillåtelse först. Tack!

In English: Observe! All pictures are taken by Robin Renmark and are NOT allowed to be used without my permission. Thanks!

69222534

 

Posted in: Övrigt, Rock