Tack Cory Murphy!

Posted on November 22, 2015

0


WP_20151122_20_36_17_RichMin största passion efter musik är ishockey, och detta inlägget kommer såklart då inte handla om musik men jag får göra ett undantag här.
Jag är och har alltid varit ett Florida Panthers fan och för några månader sedan lyckades jag få tag i spelaren Cory Murphys matchanvända tröjor från säsongen 2008-2009, och Murphy spelar för närvarande i Växjö Lakers så jag provade helt enkelt att höra av mig till dom för att se om man möjligtvis kunde få tröjorna signerade.

Och ikväll (22-11-2015) blev det alltså verklighet av detta efter matchen mot Malmö Redhawks, så jag kan verkligen inte sätta ord på hur otroligt det här känns!
Dels att bara få äga matchanvända Florida Pantherströjor är en dröm som gått i uppfyllelse, men att även också få träffa personen som spelade i dom och för det lag mitt hjärta slår för och på toppen av det hela få de signerade.. wow, jag har inte ord för den känslan.

Så jag vill med detta inlägget skicka ut ett enormt stort tack till Cory Murphy, Carolina Toresson som jobbar på PR, kommunikation och biljettavdelningen för Växjö Lakers, Stefan Hörberg som är VD för Växjö Lakers, Christian Winnberg som är press- & kommunikationsansvarig för Malmö Redhawks, samt Växjö Lakers och Malmö Redhawks.

Jag är extremt tacksam för detta och uppskattar verkligen den tid och energi som i synnerhet då Carolina Toresson, Stefan Hörberg och Cory Murphy lagt ner på att låta mig få uppleva detta. Så ett extra stort tack går ut till er!

TACK!

Posted in: Övrigt